loading...
جنبش رسش
رسش بازدید : 808 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (8)

 این انجمن فعالیتش را در سطح اراک شروع کرده و در آینده ای بسیار نزدیک در سطح استان مرکزی فعالیت گسترده ای را در زمینه های پژوهشی،فرهنگی،مذهبی انجام خواهد داد

البته  تمام  برنامه  ریزی  های  انجام  شده  با  کمک  همه  شما علاقه مندان به جامعه بشریت و عاشقان حضرت مهدی(عج) به ثمر خواهد رسید

 

 

 

جلسات عمومی در روزهای پنجشنبه هر هفته در حال برگزاریست

برای حضور در جلسات عمومی کانون از طریق ایمیل با ما تماس بگيريد
 

با عرض پوزش جلسات عمومي تا بعد از انتخابات رياست جمهوري برگزار نميشود

 
رسش بازدید : 568 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (2)
بسم الله الرحمن الرحیم
سخنرانی استاد رائفی پور در اراک

 

زمان : دهم، یازدهم و دوازدهم دی ماه 1392 به مدت سه روز
ساعت 15

 

مکان : مجتمع فرهنگي هنري ستارگان اراک

[تصویر: 13296951570597211831.jpg]

 

ورود برای عموم آزاد است
 



با موضوعات:

1-لابی های صهیونیستی و اثر آنها در تصمیم سازی های ایالات متحده آمریکا

 

2-حكمت حسنی عزت حسینی ( بایدها و نباید های مذاکره )

 

3-محمد (صلّي اللَّه عليه و آله و سلّم) در عهدین

در همین جلسات از علاقمندان جهت فعالیت در موسسه تحقیقاتی ثبت نام به عمل می آید

 

باتشکر موسسه فرهنگی علمی پژوهشی حکمت عهد
التماس دعا
رسش بازدید : 436 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)

مجموعه طنز دکتر سلام نگاهی انتقادی و طنز آلود به کاندیدا های یازدهمین دوره ریاست جمهوری دارد

دیدنش خالی از لطف نیست حتما دانلود کنید

 

قسمت اول

 قسمت دوم

 قسمت سوم

 قسمت چهارم

 قسمت پنجم

 قسمت ششم

 قسمت هفتم

قسمت هشتم

دكتر سلام 9

دكتر سلام 10

 قسمت 11

 

رسش بازدید : 476 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یک روزنامه انگلیسی تاکید کرد: ۷۵ درصد دانش آموزان یک مدرسه وابسته به کلیسای انجیلی مسلمان هستند.

 

به گزارش مصاف به نقل از خبرگزاری شبستان به نقل از الإسلام الیوم، روزنامه«ساندی تایمز»در گزارشی نوشت: یک مدرسه وابسته به کلیسای انجیلی در انگلیس اعلام کرد که نزدیک به 75 درصد از دانش آموزانش به اسلام گرایش یافتند و هرگز ترنم های مسیحی را نمی خوانند.

همچنین اتاق های جداگانه ای برای نماز دختران و پسران اختصاص خواهند داد.
«پل ماکتر» مدیر مدرسه سلو وایتون گفت: مدارس انجیلی با وجود دانش آموزان مسلمان هم مفید هستند.

نزدیک به یکهزار دانش آموز 11 تا 19 سال در این مدرسه درس می خوانند و اتاق هایی برای نماز ویژه دختران و پسران در این مدرسه وجود دارد که در زمان استراحت و نهار از ان استفاده می کنند.

دختران در این مدرسه اجازه داشتن حجاب را دارند.

رسش بازدید : 213 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرویس اطلاعات امنیتی کانادا از قدرت نافذ اسلام برای جذب قشرهای مختلف جامعه کانادایی به این دین ابراز نگرانی کرد.

 

به گزارش مصاف به نقل از خبرگزاری شبستان به نقل از کابیلس نت، سرویس اطلاعات امنیتی کانادا امروز ( یکشنبه اول اردیبهشت ) طی گزارشی از قدرت نافذ اسلام برای جذب قشرهای مختلف جامعه کانادایی به این دین ابراز نگرانی کرد.

در این گزارش آمده است که امروز اسلام نه تنها در مراکز دینی و مساجد وجود دارد بلکه حتی در زندان های کانادا نیز راه یافته است و بیشترین دلیل گسترش اسلام در ورود مسافران خارجی مسلمان به این کشور شناخته شده است.

در این گزارش آمده است که اسلام به سرعت وارد خانه ها می شود و والدین کانادایی فرزاندانشان را و زنان و مردان همسرانشان را با اسلام آشنا می کنند.

در این باره شمار مکان هایی که اسلام در آنها رخنه کرده است به یکباره زیاده شد و شمار و اختیار آن از دست دولت کانادا خارج شده است.

رسش بازدید : 108 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

گروه سياسي: مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مركزی از تشييع پيكر مطهر پنج شهيد گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در استان خبر داد.

 

علی جلالی، مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مركزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: همزمان با سالروز شهادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه(س) پيكر 5 شهيد گمنام جنگ تحميلی هشت سال دفاع مقدس در استان تشيع می‌شود.

وی بيان كرد: علاوه بر 5 شهيد گمنام يكی از شهدا نيز دارای هويت بوده كه در ميان خانواده معظم شهدا و مردم شريف استان مركزی تشييع خواهد شد.

جلالی تصريح كرد: پيكر پاك دو تن از اين شهدای گمنام كه در منطقه عملياتی والفجر هشت و فاو به شهادت رسيده‌اند، در دانشگاه علوم پزشكی اراك و پيكر پاك دو شهيد ديگر نيز از شهدای گرانقدر عمليات مذكور در فرمهين تشييع خواهند شد.

مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مركزی اظهار كرد: پيكر پاك و مطهر يكی از اين شهدای گمنام نيز در دانشگاه اراك با حضور دانشجويان، اساتيد و عموم مردم استان همراه با برگزاری مراسم متنوع تشييع و به خاك سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: پيكر مطهر 176 شهيد تفحص شده متعلق به عمليات‌های محرم، والفجر مقدماتی، والفجر يك، والفجر هشت، خيبر، بدر، كربلای 9 و تك دشمن سال 67 در 29 استان تشييع خواهد شد كه 130 تن از اين پيكرهای طيبه گمنام بوده و 46 شهيد نيز شناسايی شده‌اند كه با هماهنگی و موافقت خانواده‌هاي آنها در استان‌های آذربايجان‌ شرقی، اصفهان، تهران، خوزستان و مركزی تشييع خواهند شد.

اين مقام مسئول در پايان افزود: پيكر پاك اين شهدای والامقام همراه با مراسم ويژه و با حضور خيل عظيم مردم استان مركزی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مكان‌های عنوان شده تشييع می‌شود.

رسش بازدید : 634 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

بنر های طراحی شده توسط اعضا با موضوع جنگ نرم

 

 

 

استفاده با ذکر منبع آزاد است

برای دریافت سایز اصلی طرح به ما ایمیل بزنید

jonbesherasesh@gmail.com

رسش بازدید : 540 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
نتیجه همه پرسی انجام شده در جزایر فالکلند حکایت از آن دارد که مردم این منطقه انگلیس را به عنوان حاکم خود انتخاب کرده اند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ساکنان جزایر فالکلند (مالویناس) به اتفاق آرا از میان آرژانتین و انگلیس، مورد دوم را برای حاکمیت خود انتخاب کردند.
نتایج شمارش آرا در همه پرسی دو روزه جزایر فالکلند که روزهای یکشنبه و دوشنبه انجام شد حکایت از آن دارد که 99.8 درصد از ساکنان این جزایر علاقمند هستند تا تحت حاکمیت انگلیس زندگی کنند.
همه پرسی تعیین حاکمیت جزایر فالکلند در حالی برگزار شد که آرژانتین نسبت به آن معترض بود و از قبل اعلام کرده بود که انگلیس تلاش دارد نتایج این رفراندوم را به نفع خود رقم بزند.
جزایر فالکلند دارای منابع نفتی است از همین رو انگلیس از مدتها قبل درصدد بود تا به هر نحو ممکن حاکمیت آنها را در دست بگیرد. سابقه اختلاف انگلیس و آرژانتین بر سر این جزیر به سه دهه قبل و جنگ دو کشور که با پیروزی بریتانیا به پایان رسید بازمی گردد.
رسش بازدید : 518 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)
روزنامه انگلیسی اندیپندنت نوشت: درگیری های خونین در سوریه نسل جدیدی از تکفیری ها در انگلیسی به وجود آورده که سوریه را بهترین مقصد برای کوبیدن بر طبل جنگ می دانند.



به گزارش «شیعه نیوز»، ایندیپندنت با انتشارگزارشی زیرعنوان "درگیری در سوریه نسل جدیدی از تکفیری‌های انگلیسی را تولید کرد" نوشت : درگیری‌های خونین در سوریه نسل جدیدی از تکفیری‌های انگلیسی را ایجاد کرد که سوریه را اولین مقصد خود برای "جهاد" قرار داده‌اند.این روزنامه به نقل از سازمان‌های امنیتی گزارش کرد : سوریه جایگزین مناسبی برای پاکستان و سومالی و همچنین هدف نهایی " تندورهای تکفیری " شده که تلاش می‌کنند هر چه سریع‌تر جنگی به راه بیندازند؛ لذا سوریه را بهترین مکان برای تحقق هدف خود می‌دانند.

اینیپندنت می افزاید: این تحولات نگران‌کننده بازتابی از ظهور و قدرت گرفتن گروه‌های مسلح تندرو است که گفته می‌شود با تروریست های" القاعده" در سوریه ارتباط دارند و به کمک همین گروهک در میدان نبرد علیه نیروهای امنیتی دولت سوریه مشغول جنگ هستند.این روزنامه تعداد تکفیری‌های انگلیسی که کشورشان را برای جنگ با نظام "بشار اسد" به مقصد سوریه ترک کرده‌اند، حدود صد نفر ارزیابی کرده و در عین حال نوشت که این تعداد در حال افزایش است.ایندپندنت در ادامه تصریح کرد، این مسئله مشکلات حاد و بی‌سابقه‌ای را برای دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورهای غربی خلق کرده است.

علی رغم حمایت آشکار انگلیس و سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا از تروریست های مسلح در سوریه ، در گزارش روزنامه ایندیپندنت اشاره شده است که  سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی کشورهای غربی  تندروهای افراطی را که قصد کمک رساندن به معارضان مسلح سوریه را دارند، تحت تعقیب و مراقبت قرارمی دهند.روزنامه ایندپندنت ادامه داد : مقامات انگلیسی نیروهای تندرویی که تعدادشان از انگشتان دست تجاوز نمی‌کند را هنگام بازگشت از سوریه به اتهام‌های خاصی دستگیر کرده‌اند، این در حالی است که بیشتر این تکفیری‌های تندرو «با این توجیه که فعالیت‌هایی خارج از قانون انجام نداده‌اند»(!) در انگلیس مورد مواخذه قرار نمی‌گیرند.

منبع:العالم به نقل ازایندیپندنت

رسش بازدید : 152 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)
مراسم «هفته جستجوی اسلام» برای آشنایی دختران غیر مسلمان با مفهوم حجاب و دیگر مفاهیم اسلامی در دانشگاه نیوکاسل انگلیس در حال برگزاری است.



به گزارش «شیعه نیوز»، دانشجویان مسلمان در دانشگاه نیوکاسل انگلیس برای تشویق همشاگردی های غیر مسلمان خود برای تحقیق و جستجو درباره اسلام اقدام به برگزاری مراسم هفته جستجوی اسلام کرده اند.سامانتا مک گریگو،یکی از دانشجویان غیر مسلمان که در این مراسم شرکت کرده است در این باره می گوید:من فکر می کنم که افراد در انگلیس دیدگاه بدی نسبت به اسلام دارند.

وی افزود:اما این برنامه مرا تخحت تاثیر قرار داد و نظراتم در مورد اسلام را به کلی تغییر داد.به گفته برگزار کنندگان این مراسم هدف از چنین اقدامی شکست مرزها وسوق دادن غیر مسلمانان به سوی گفتگو با مسلمانان و جستجوی اسلام حقیقی است.یکی از بخش های این مراسم که دانشجویان مسلمان آن را ترتیب داده اند تحت عنوان «چالش حجاب» است.این بخش برای این سات که دختران غیرمسلمان تشویق به آشنا شدن با ارزش های حجاب و استفاده از آن شوند.

مک گریگور که در این مراسم برای اولین بار در تمام طول یک روز حجاب را امتحان کرده بود در این باره گفت:گویی با داشتن حجاب به دیگران می گفتم که به من نگاه نکنید و این احساس خوبی برای من بود.برگزار کنندگان این مراسم می گویند:ما می خواهیم این برداشت را که حجاب سمبل سرکوب زنان مسلمان است را از اذهان عمومی دور کنیم.در حال حاضر حدود دو میلیون و 500 هزار مسلمان در انگلیس زندگی می کنند.

رسش بازدید : 115 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)
صدام، دیکتاتور سابق عراق پای چوبه دار نقش قهرمانی بر صحنه تئاتر را بازی می‌کرد.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، دکتر موفق الربیعی که به عنوان مشاور امنیت ملی عراق شاهد اعدام صدام در 30 دسامبر 2006 بود، در این باره گفت: من باید این موضوع را تایید کنم که به شدت گیج شده بودم. صدام با اعدامش مثل یک صحنه نمایش برخورد کرد. در آن لحظه او مردی روی صحنه بود، او به شرافت و افتخاراتش و این که مردم درباره او چه فکری بکنند، حساس بود.
وی در ادامه گفت: پس از انتقال صدام به محل اعدام در صورت او هیچ ابراز پشیمانی وجود نداشت. او چنان در فکر افتخارات و غرورش بود که فراموش کرد شهادتین بگوید؛ بنا براین جلاد دو بار به وی تذکر داد و او شهادتین را بر زبان آورد.
الربیعی با ابراز رضایت از به دار آویخته شدن صدام، گفت: در سال‌های دهه 1970 میلادی در دوران حکومت صدام سه بار به دلیل مخالفت با رژیم به زندان افتادم. من به شدت هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی شکنجه شدم.
وی پس از آن در سال 1979 به لندن تبعید شد و به عنوان یک نورولوژیست در بیمارستان کالج کینگ به طبابت پرداخت و در سال 2003 پس از سقوط رژیم بعث به عراق بازگشت.
الربیعی با اعلام نفی احساسات خود درخصوص رضایت از اعدام صدام گفت: این مساله مربوط به من نمی‌شود. من هیچگاه تصور اینکه از رژیم صدام انتقام بگیرم را در ذهن نمی‌پروراندم. این مساله مربوط به عدالت می‌شود. صدام باعث به وقوع پیوستن فجایع بسیار زیادی در عراق شد و این وظیفه ملی من بود تا عدالت را تحقق بخشم.
وی زمانی که در تبعیت به سر می‌برد از حمله آمریکا - انگلیس به عراق به عنوان راهی برای خلاصی این کشور از وجود صدام حمایت کرد و پس از آن به عنوان یکی از اعضای شورای حاکم که توسط مقام‌های تحت رهبری آمریکا به روی کار آمده بود به فعالیت پرداخت و در اولین دولت پس از صدام نیز مشاور امنیت ملی سد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم احساس می‌کند حمله آمریکا و انگلیس به عراق عادلانه بوده، گفت: مساله سلاح‌های کشتار جمعی و این مساله که آیا صدام این سلاح‌ها را واقعا دارد یک روند معنایی محسوب می‌شود. مساله این است که صدام از سلاح‌های کشتار جمعی علیه ایران و مردم خودش استفاده کرد او تهدیدی برای صلح جهان، صلح منطقه‌ای و مردم کشورش محسوب می‌شد. تونی بلر، نخست‌وزیر اسبق انگلیس تصمیمی را گرفت که به واسطه آن مردم عراق آزاد شدند.
الربیعی 65 ساله همچنین خطاهای استراتژیکی را که پس از سقوط دیکتاتور در عراق به وجود آمد، مطرح کرد و گفت: آمریکا و انگلیس حمله نظامی به عراق را به اشغال این کشور تبدیل کرده و علت آن هم ناکامی در انتصاب یک دولت موقت در عراق بود.
رسش بازدید : 363 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)
بر اساس اطلاعات موثق بین المللی علی رغم بدهی مالی و نفتی این کشور به ایران و علی رغم موافقت سازمان ملل و حتی آمریکا برای فروش دارو در برابر نفت، انگلیس ضمن مخالفت و ممانعت از انتقال داروهای خریداری شده در کشورهای اروپایی به ایران، از هر گونه همکاری با شرکتهای طرف قرار داد سر باز زده و کماکان خصومت می ورزد

گروه بین الملل ـ ملت ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود همواره مورد ظلم و تهاجم قدرت های غربی و اروپایی بوده و مقاطع تاریخی پر شماری را در خاطره خود دارد که موجب جو بی اعتمادی آنها به این کشورها شده و تنفر آکنده با بغض مردم از آنها بیشتر ناشی از چنین خصومت هایی است که ثبت تاریخی شده است.



به گزارش بولتن نیوز، از زمانی که پای اروپا و آمریکا به خاک ایران باز شد و از حدود 400 سال پیش از این در ابتدا چنین نگرشی وجود نداشت و مردم ما همواره با حسن نیت با آنها برخورد می کردند.
ولی وقتی خصومت و سیطره طلبی غربی ها بخصوص موزی گری خبیثانه انگلیس و سپس آمریکا موجب شد تا حافظه تاریخی مردم ما پر از خیانت ها و جنایت های این دو کشور شود،  پس از سالهای متمادی همچنان پس از وقایع تاریخی رژی و تنباکو و قرارداد 1919 و جداسازی و تجزیه خاک کشور ایران چه هرات در شرق و بحرین در جنوب و قتل عام در جنگ جهانی دوم و تحمیل قحطی های بی سابقه، سرنگونی دولت ملی مصدق و تحمیل  محمد رضا پهلوی و... خصومت ها ادامه دارد .

این بار در چارچوب تحریم ها، از صادرات داروی بیماران سرطانی و صعب العلاج نیز جلوگیری می کنند. ! تحریم دارویی و مخالفت با انتقال داروهای حیاتی برای انسانهای درمانده و محتاج دارو از غیر انسانی ترین و زشت ترین اقدامات وحشیانه یک دولت می تواند باشد که متاسفانه انگلیس با جدیت تمام در حال ارتکاب آن در حق مردم ایران است.
از زمان  انقلاب اسلامی  تاکنون همواره انواع  خباثت و خصومت دولت های  شرور را شاهد بوده ایم و رفتارهای ظالمانه  در حق ملت شریف ایران از حد گذشته و در تحریم دارویی ایران که مغایر همه اصول پذیرفته شده جهانی و بین المللی هست یکه تازی می کنند

بر اساس اطلاعات موثق بین المللی علی رغم بدهی مالی و نفتی این کشور به ایران و علی رغم موافقت سازمان ملل و حتی آمریکا برای فروش دارو در برابر نفت، انگلیس ضمن مخالفت و ممانعت از انتقال داروهای خریداری شده در کشورهای اروپایی به ایران، از هر گونه همکاری با شرکتهای طرف قرار داد سر باز زده و کماکان خصومت می ورزد.
 طبیعی است که این دشمنی و خصومت در اذهان تاریخی ملت ایران قابل اغماض و پاک شدن نبوده و بزودی و پس از فائق آمدن بر مشکلاتی که دشمنان بر گرده ملت نجیب ایران  تحمیل کرده اند، جنایتکاران وحشی انگلیسی و اروپایی و آمریکایی در برابر افکار عمومی به محاکمه کشیده خواهند شد.

ولی آن‌ها باید بدانند مردم ما در اوج بدبختی و فلاکت اروپایی‌ها به کمک آن‌ها شتافتند و آنچه خود داشتند را با آن‌ها تقسیم نمودند و صدها هزار آواره اروپایی در  زمان جنگ‌های جهانی را پناه دادند و مواد غذایی دادند و تیمارشان کردند. اما امروز آن‌ها بذر کینه‌ای را می‌کارند که معلوم نیست چه چیزی را درو خواهند نمود.

رسش بازدید : 127 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

لینک سخنرانی استاد رائفی پوربا موضوع پیامبر اسلام

فایل تصویری 290 مگابایت
http://trainbit.com/files/0948119884/139....part1.rar
http://trainbit.com/files/6348119884/139....part2.rar
http://trainbit.com/files/2348119884/139....part3.rar
فایل صوتی 8 مگابایت

http://trainbit.com/files/5348119884/139...39zam).rar

با تشکر از علی به خاطر آپلود سخنرانی

رسش بازدید : 170 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)
با توجه به آمار اخيرا جمع آوري شده رسانه هاي محلي؛ انگليس بيش از 18 هزار پرونده آزار جنسي كودكان دارد؛ اين در حاليست كه بسياري از اين مجرمان به راحتي تبرئه شده و يا در جامعه رها مي شوند تا مردم شاهد ارتكاب دوباره آنان و ازار جنسي كودكان شان باشند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، بررسي هاي شوكه کننده اخير نشان مي دهد بيش از 400 كودك انگليسي هر هفته – در هر بيست دقيقه يك كودك- مورد سوء استفاده جنسي قرار مي گيرند.
با توجه به اطلاعات جمع آوري شده تحقيقي در سال 2011، 43 نيروي پليس انگليس و ولز 23 هزار و 97 مورد آزار جنسي كودكان، تجاوز، زناي با محارم، تن فروشي، الفيه و شلفيه كودكان را گزراش كرده اند.
رقم سالانه برابر با 444 تجاوز در هفته يا آزار يك كودك در هر 20 دقيقه را نشان مي دهد.
اين در حاليست كه تنها 2 هزار و 135 مورد تقريبا 10 درصد از مجرمين مورد محاكمه قانوني قرار گرفته و بازداشت شده اند. بدين معنا كه هزاران متجاوز بدون هيچ گونه مجازاتي آزاد مي شوند.
نيروي پليس تيمز ولي با تحت پوشش قرار دادن مناطق آكسفورد شاير، باكينگهامشاير، و برك شاير دومين آمار بالاي آزار جنسي كودكان را با داشتن 1 هزار و 264 مورد در بررسي كشوري دارا است.
به گفته مقامات رده سني كودكان بين پنج – 1470 مورد- تا 17 سال 14 هزار و 819 مورد است كه در اين بين دختران شش بار بيشتر از پسران مورد سوءاستفاده قرار مي گيرند.
يك درصد از اين كودكان توسط پرستاريا يكي از والدين خود و 3 درصد توسط يكي از بستگان مورد آزار قرار گرفته اند. يك سوم جرايم عليه كودكان زير 16 سال صورت گرفته است.
كودكان زير 12 سال كمتر توسط افراد ناشناس مورد اذيت جنسي قرار گرفته اند و كودكان 13 تا 15 سال بيشترين امار آزار توسط يك فرد آشنا را داشته اند.
آمار اخير بيانگر افزايش 20 درصدي جرايم جنسي در 5 سال اخيربوده و نشان مي دهد تجاوز به دختران و پسران زير 13 سال از سال 2004 دوبرابر شده است.
رسش بازدید : 164 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)
نتايج تحقيقات اخير بيانگر افزايش چشمگير خودكشي در ميان جوانان انگليسي به دلايل مالي و افسردگي هاي ناشي از آن خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، طبق مطالعه صورت گرفته توسط سازمان خيريه "پاپيروس" كه با هدف ممانعت جوانان از خودكشي تشكيل شده است، كاهش خدمات سلامت ذهني و حجم بالاي بدهي ها از دلايل عمده وخيم تر گشتن شرايط جوانان هستند.
يك نمونه مرگ غم انگيز پسر جوان 23 ساله اي است كه پيش از اقدام به خود كشي اخرين كلمات خود را بر روي بيانيه بانك براي چك برگشتي 3 هزار پوندي و بدهي 5 هزار پوندي دانشجويي اش نوشته بود.
با توجه به تحقيقات اخير آمار نشان مي دهند خودكشي در انگليس با 6 هزار كشته بين سالهاي 2010 و 2011 ،‌ در حد.د 7 % افزايش را نشان مي دهد.
متخصاصان معتقد هستند كه اقتصاد وخيم انگليس مقصر اصلي خودكشي ها سراسري اخير است و مشكل از كاهش بودجه خدمات سلامت ذهني نشأت مي گيرد.
با توجه به تحقيق تاثير هشداردهنده ركود اقتصادي افسردگي، نگراني و افزايش خطر خودكشي در ميان مردم است.
رسش بازدید : 145 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)
«مارتین ویلیامز» منشی وقت سفارت انگلیس در تهران با نیمه‌تخیلی خواندن «آرگو»، می‌گوید میزان تحریف واقعیت‌ها در این فیلم او و همسرش را متعجب کرده است.


به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، آکادمی سینمایی اسکار هفته گذشته فیلم سینمایی «آرگو» به کارگردانی «بن افلک» را به عنوان فیلم برگزیده سال انتخاب کرد.

انتخاب این فیلم با حرف و حدیث‌های زیادی همراه شده و بسیاری این فیلم را که با موضوع اشغال سفارت آمریکا در تهران ساخته شده، شایسته دریافت این جایزه ندانسته‌اند. برخی دیگر نیز می‌گویند این فیلم روایتی واقعی از آنچه در سال 1358 رخ داد، نبوده است. شائبه سیاسی بودن این انتخاب پس از آنکه «میشل اوباما» همسر رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی بی‌سابقه پیروزی این فیلم در اسکار را اعلام کرد، بیشتر نیز شد.

در همین راستا روزنامه «دیلی‌میل» با یکی از کسانی که در آن زمان در سفارت انگلیس در تهران مشغول به کار بوده، گفت‌وگو کرده تا صحت و سقم روایت ارائه شده در فیلم «آرگو» را مورد ارزیابی قرار دهد.

«مارتین ویلیامز» در سال 58 و در زمان اشغال سفارت آمریکا، منشی اول سفارت انگلیس در تهران بوده. ویلیامز می‌گوید در این فیلم نقش او و دیگر انگلیسی‌های داستان «به طرز بی‌شرمانه‌ای تحریف شده است».

وی در روایت خود از تماشای این فیلم به همراه همسرش، گفته است که با دیدن 10 دقیقه اول فیلم متوجه شده که فیلمسازان نه تنها به کلی نقش دیپلمات‌های انگلیسی را حذف کرده‌اند، بلکه حتی ادعا کرده‌اند که انگلیس در جریان اشغال سفارت به نزدیکترین متحد خود (آمریکا) پشت کرده است.

ویلیامز و همسرش

 

او در این مورد می‌گوید: این روایتی چرند، مسخره و کاملا غیردقیق بود. هم من و هم همسرم جوش آوردیم. شاید برای شما عجیب باشد که چرا این قضیه انقدر برای ما مهم است. شما می‌گوئید خوب، این فقط یک فیلم است. اما خوب، اینطور نیست، چونکه خیلی‌ها نمی‌دانند که واقعا آنجا چه اتفاقی افتاده. آرگو از این به بعد به عنوان «یک داستان واقعی» دست به دست می‌شود، اما در آن انقدر داستان‌سرایی هالیوودی شده که واقعا اعتبار سرویس دیپلماتیک انگلیس را زیر سوال می‌برد.

ویلیامز در ادامه صحبت‌های خود به روایت نقش خود در فرار 5 دیپلمات آمریکایی از ایران می‌پردازد و می‌گوید با خودروی شخصی‌اش آن‌ها را از خیابان و در میان جمعیت نجات داده و به سفارت برده است. وی می‌گوید این پنج کارمند سفارت آمریکا را به ساختمان اقامتگاه سفیر انگلیس در قلهک منتقل کرده است.

او سپس با جزئیات به شرح نقش سفارت انگلیس در فراری دادن این دیپلمات‌ها می‌پردازد و می‌گوید: حالا شاید شما بتوانید تصور کنید که روایت نادرست این فیلم تا چه حد باعث ناراحتی ما شد.

وی می‌افزاید «آرگو» فیلم جذابی بوده و می‌داند که احتملا شایستگی کسب اسکار را داشته، اما این فیلم تنها روایتی نیمه تخیلی بوده است.

این کارمند سابق سفارت انگلیس در تهران با اشاره به اینکه در این فیلم مأموران سازمان سیا به عنوان قهرمانان فیلم به تصویر کشیده شده‌اند، می‌گوید: این اولین بار نیست که هالیوود تلاش می‌کند  یک رخداد را تماما نتیجه مداخله و حضور آمریکایی‌ها به تصویر بکشد.

او در پایان می‌گوید: واقعیت بسیار متفاوت است، و من فکر می‌کنم که درست این است که اطلاعات صحیح به جامعه داده شود.

رسش بازدید : 142 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)
میرا هیندلی که به عنوان "قاتل دشت ها" نیز از او نام برده می شود مسئول قتل هایی است که در منطقه منچستر انگلیس در نیمه های سال 1960 اتفاق افتاده است...
روزگارنو: میرا هیندلی که به عنوان "قاتل دشت ها" نیز از او نام برده می شود مسئول قتل هایی است که در منطقه منچستر انگلیس در نیمه های سال 1960 اتفاق افتاده است.
او و ایان برادی مسئول دزدی، شکنجه، سوءاستفاده جنسی و قتل دو نوجوان و سه کودک زیر 12 سال هستند. این قتل ها "قتل های دشت" نام گرفته اند، زیرا دو تن از قربانیان در قبرهایی که در دشت سدلورث حفر شده بود کشف شدند و قبر سوم نیز در دشت یافت شد.
کلیدی که در میان وسایل میرا پیدا شد  باعث به دست آمدن مدرکی در داخل انباری در ایستگاه مرکزی منچستر شد که توانست مجرم بودن آنها  را ثابت کند . این مدرک یک نوار صوتی بود که صدای یکی از قربانیان در حال شکنجه در آن ضبط  شده بود.
عکس: خبیث ترین زن انگلستان
هیندلی که به عنوان "خبیث ترین زن در انگلیس" شناخته شده است، چندین بار برای حکم حبس ابد خود درخواست تجدیدنظر کرد و ادعا نمود که اصلاح شده است و دیگر خطری برای جامعه نخواهد داشت، ولی هرگز آزاد نشد و سرانجام در سال 2002 در زندان زندگی اش به پایان رسید.
رسش بازدید : 127 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: تصمیم دادگاه انگلیس مبنی بر انتشار برخی اسناد مربوط به خاندان سعودی که رسوایی‌ها و مفاسد مالی آنها را افشا می‌کند،‌ روابط عربستان سعودی و انگلیس را در آستانه بحران قرار داده است.

خبرگزاری فارس: افشای اسناد رسوایی‌های خاندان سعودی روابط ریاض‌-‌لندن را متنشنج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری العرب آنلاین، تصمیم دادگاهی در انگلیس درباره افشای اسناد رسوایی و مفاسد مالی چند شاهزاده سعودی، عربستان سعودی و انگلیس را در آستانه نزاع قضایی و سیاسی قرار داده است.

دادگاه اقتصادی و رسیدگی به قضایا و مفاسد مالی در این خصوص اعلام کرده است، این اسناد را جهت انتشار در اختیار دو روزنامه انگلیسی «گاردین» و «فایننشال تایمز» قرار می‌دهد.

 

این اسناد افشا کننده قراردادهای غیر قانونی و نامشروع منعقد شده توسط شاهزادگان سعودی در بیروت، پایتخت لبنان و نایروبی،‌ پایتخت کنیاست.

منابع آگاه در روزنامه انگلیسی گاردین در پایگاه الکترونیک این روزنامه نوشتند که این اسناد اتهامات حساس و مهمی را به شماری از اعضای خاندان سعودی، خاندان حاکم بر عربستان وارد می‌کند و بی‌تردید بازتاب انتشار این اسناد بر روابط این کشور با آمریکا نیز تاثیرگذار است.

به نظر می‌رسد، ادله موجود در این اسناد چنان محکم هستند که شاهزادگان سعودی که در این قضیه دخیل هستند، را محکوم خواهد کرد.

منابع آگاه درباره این پرونده گفته‌اند که قضیه با فروش سهام‌هایی به ارزش 6.7 میلیون دلار در شرکت‌هایی ارتباط پیدا می‌‌کند که در آن به صورت غیر قانونی و نامشروع شراکت داشتند و همین موضوع موجب بروز اختلافاتی بین آنان با دیگر شرکا شده است.

وکیل ویژه شاهزاده «مشعل بن عبد العزیز آل سعودی» یکی از افراد دخیل در این قضیه گفت که آنها خواستار تجدید نظر در حکم صادره توسط دادگاه علیه شاهزاده مشعل و شاهزاده «عبد العزیز» فرزند وی خواهد شد.

شاهزاده مشعل بن عبد العزیز، رئیس شورای بیعت در عربستان سعودی است که همچون دیگر شاهزادگان نسل اول سعودی از مشکلات جسمانی رنج می‌برد و حکم نهایی که دادگاه انگلیس درباره این پرونده صادر کند، نشان می‌دهد که دستگاه قضایی انگلیس در قبال قضایای حساس و تاثیرگذار بین‌ المللی تا چه اندازه با شفافیت و مستقل عمل خواهد کرد.

وکلای شرکت «گلوبال شل تی‌دی» که شاهزاده مشعل در آن سهام دار است، بر این باورند که چنین قضایای حساسی نباید در دادگاه‌های علنی رسیدگی شود و برای رسیدگی به این پرونده‌ها باید دادگاه‌ها پشت در‌های بسته برگزار شود.

آنان می‌گویند: انتشار تفاصیلی از این قضیه ممکن است، شاهزاده مشعل و همچنین «عماد الشیخ»، مدیر شرکت «اف تی کول ال تی دی» را در معرض خطری واقعی قرار دهد و حتی کار به تلاش برای ترور آنها توسط افراد و شرکت‌های دارای منافع در این قضیه کشیده شود.

شاهزاده مشعل بن عبد العزیز از جمله شاهزادگان سعودی است که دارایی‌ها و اموال و املاک وی با بحث و جدل‌های بسیاری مواجه است.

رسش بازدید : 134 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)
دولت چین پخش برنامه‌های شبکه خبری بی.بی.سی انگلیس را در این کشور چند روز پس از بازداشت شماری از خبرنگاران این شبکه، متوقف کرد.
 
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، شبکه خبری بی.بی.سی ممکن است یک "خط قرمز" جدید برای دولت چین باشد و آن اعزام نکردن خبرنگاران به نزدیکی مجتمع شانگهای است؛ محلی که احتمالا تیم هکرهای نظامی چین در آن مستقر هستند.
 
شبکه خبری بی.بی.سی گزارش داد که پخش "سرویس اخبار جهان" این شبکه خبری در داخل چین متوقف شده و مردم در این کشور نمی‌توانند به این شبکه دسترسی داشته باشند.
 
شبکه بی.بی.سی در بیانیه‌ای اعلام کرد: قطع امواج کوتاه انتقال برنامه‌های بی.بی.سی زمان‌بندی شده است و این امر باعث ایجاد اختلال در پخش اخبار انگلیسی این شبکه در چین می‌شود.
 
یافتن یک دلیل منطقی برای این اقدام دولت پکن سخت است. اما می‌توان علت اصلی این اقدم را دستگیری برخی از خبرنگاران بی.بی.سی توسط چند تن از اعضای ارتش چین در هفته گذشته دانست. این خبرنگاران تلاش می‌کردند تا از داخل مجتمعی که گروه هکرهای نخبه ارتش چین در آن مستقر هستند، فیلم تهیه کنند.
 
این رویداد و ارتباط احتمالی آن با قطع پخش برنامه‌های بی.بی.سی نشانه‌ای از این مساله است که چگونه دولت چین از هکرهای ارتش این کشور در مقابل چشمان افراد کنجکاو محفاظت می‌کند.
 
یگان 61398 ارتش آزادی بخش خلق چین مستقر در شانگهای احتمالا در حملات سایبری چین علیه آژانس‌های فدرال و موسسات اصلی در واشنگتن دست داشته است؛ اتهامی که به شدت از سوی دولت چین رد می‌شود.
رسش بازدید : 174 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)
خش کلیپی از نماز پیش از جلسه شورای شهر برایتون در انگلیس با خشم یکی از اعضای ضداسلامی این شورا مواجه شد.


 
به گزارش «شیعه نیوز»، پخش کلیپی از نماز پیش از جلسه شورای شهر برایتون در جنوب انگلیس بازتاب‎های متفاوتی به همراه داشته و خشم یکی از اعضای ضد اسلامی این شورا را به همراه داشت.
 
عبادت ادیان بزرگ پیش از آغاز جلسه شورای شهر برایتون پخش شد اما مخالفان در برابر پخش نماز مسلمانان، واکنش خشم‎آلودی از خود نشان دادند.در عین حال، بیل راندال، شهردار برایتون در گفت‎وگو با رسانه‎ها گفت: من تعجب می‎کنم که چرا برخی از اعضای شورا به این مساله واکنش منفی نشان دادند.وی افزود: برایتون یک شهر چند فرهنگی است و من به عنوان شهردار قصد دارم که ادیان مختلف را به یکدیگر نزدیک‎تر کنم.
 
پخش دعا پیش از آغاز جلسات شورای شهر، سنتی است که از چندین قرن پیش تاکنون در انگلیس اجرا می‎شود.حدود 6 هزار مسلمان در شهر برایتون انگلیس زندگی می‎کنند و تخمین زده می‎شود که بیش از دو میلیون و پانصد هزار مسلمان در سراسر انگلیس زندگی می‎کنند.اندیشکده دمو در سال 2011 میلادی نتایج تحقیقاتی را منتشر کرد که بر اساس آن مشخص شد مسلمانان انگلیس بیش از سایر مردم این کشور میهن‎پرست هستند.

رسش بازدید : 135 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

به گزارش مصاف به نقل از شیعه آنلاین به نقل از شفقنا، در حرکتی برای شکستن موانع بین پیروان دو مذهب، دو مدرسه اسلامی و یهودی در شهر منچستر انگلیس برای کمک به درک بهتر بین ملسمانان و یهودیان در این کشور یک روز را با هم گذراندند.

طاهره پروین رییس مدارس مذهبی در دبیرستان اسلامی دخترانه گفت که این دانش آموزان معلمان و رهبران آینده هستند و این ادغام برای این نسل در جهت شناخت ادیان بسیار مهم است.

بر اساس گزارش سایت اسلام آنلاین، دانش آموزان مدرسه دخترنه اسلامی سر کلاس درس مدرسه یهودی کینگ دیوید حاضر شدند و به صحبت های آنان درباره مذهبشان گوش کردند.

همچنین دانش آموزان مسلمان درباره فلسفه حجاب و خواندن نماز، نماز جمعه برای دانش آموزان مسلمان یهودی توضیح دادند.

خاخام بنیامین ریکمن رییس مدرسه یهودی کینگ دیوید نیز بیان کرد که ما و مسلمانان دو جامعه هستیم که مشترکات زیادی با هم داریم. شباهت های فلسفی، دینی و فرهنگی بین این دو دین وجود دارد اما دو جامعه توسط عوامل دیگری از هم جدا شده اند و ما می خواهیم به تغییر روش در منچستر فکر کنیم.

آمارا یکی از دانش آموزان مسلمان در پایان این برنامه اعلام کرد که ما الان یکدیگر را با دیدی متفاوت نگاه می کنیم. فاطیما همکلاسی او نیز بیان کرد که ما این شانس را داریم که برخی تصورات غلط و تعصباتی که مردم نسبت به اسلام دارند را برطرف کنیم.

دانش آموزان یهودی نیز نظرات مشابهی داشتند. سام یکی از دانش آموزان یهودی گفت که امروز یک روز خاص و تاریخی برای مدرسه و دو جامعه یهود و اسلام است. وی افزود: این روش برای او بسیار آموزنده بوده و نیاز به آموزش و تعامل بیشتر در این زمینه وجود دارد.

بریتانیا حدود 2.5 میلیون مسلمان دارد که اکثریت آن ها را هندی ها، بنگالی ها و پاکستانی ها تشکیل می دهند. حدود 67 هزار یهودی نیز در این کشور زندگی می کنند.

مسلمانان بریتانیا از رسانه ها به خاطر نشان دادن تصویر نادرست از آن ها در این کشور شکایت دارند.

تحقیقات جدید دولت نشان می دهد که رسانه ها داستان های منفی و نادرستی را علیه مسلمانان نشان می دهند که مسلمانان را اهرمین جلوه می دهند و آن ها را دشمن مردم بریتانیا می نامند.

در تحقیقات اخیر آمده است که رسانه های بریتانیا مسلمانان را خشن، خطرناک و تهدیدی برای جامعه نشان می دهند.

رسش بازدید : 144 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)
آزمایش ها نشان می دهد در مدارس، بیمارستان ها و رستوران های انگلیس از گوشت اسب برای تهیه غذا استفاده شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ مقامات بخش سلامت غذایی انگلیس به سوپرمارکت ها و عرضه کنندگان گوشت دستور داده بودند همه محصولات غذایی فرآوری شده با نشان گوشت گاو را بررسی کنند. این بررسی ها نشان داد در این محصولات از گوشت اسب استفاده شده است.

شرکت وایتبرد پی ال سی، بزرگترین شرکت هتل و رستوران انگلیس ، اعلام کرد دی ان ای اسب در لازانیا و برگرهای منو این شرکت پیدا شده است. این شرکت همچنین اعلام کرد از این قصور در زنجیره عرضه مواد غذایی فرآوری شده مبهوت و سرخورده شده است.

مقامات انگلیسی همچنین گفتند از گوشت اسب در تهیه غذاهایی که در 47 مدرسه در لانشایر کانتی ، در شمال انگلیس ، و بیمارستان های ایرلند شمالی عرضه می شد استفاده شده است.

دیوید بینگهام، از سازمان خدمات تجاری سازمان بهداشت انگلیس اعلام کرد غذاهایی که در بیمارستان ها مورد استفاده بود و از یک عرضه کننده در جمهوری ایرلند دریافت می شد پس داده شده اند.

چندین فروشگاه بزرگ زنجیره ای در انگلیس ، از جمله موریسون و تسکو روز جمعه اعلام کردند آزمایش های ردیابی گوشت اسب بر روی محصولات آنها تاکنون منفی بوده است.

رسوایی استفاده از گوشت اسب در محصولات غذایی که ماه گذشته پس از پیدا شدن دی ان ای اسب در برگرهای منجمد در ایرلند بالا گرفت تاکنون دامن شرکت ها و کشورهای زیادی را درسرتاسر اروپا گرفته است.

رسش بازدید : 142 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

برنارد گودار، مقام مسئول امور مذهبي در وزارت كشور فرانسه گفت: تصور مي شود حدود 100 هزار نفر از شش ميليون مسلمان حاضر در كشور فرانسه نوآيين (تغيير كيش داده از اديان ديگر) هستند و اين در حالي است كه اين رقم در سال 1986 ميلادي 50 هزار نفر بود.


به گزارش پرس تي وي به نقل از نيويورك تايمز، گودار گفت: پديده گرايش به اسلام بويژه از سال 2000 قابل توجه و چشمگير است و ماهيت تغيير آيين عوض شده است.
سمير امغار، جامعه شناس و كارشناس امور اسلامي در اروپا مي گويد: حتي افراد غيرمسلمان كه ساكن مناطق مسلمان نشين هستند، مراسم ماه مبارك رمضان را به جا مي آورند زيرا اثر جمعي و بعد آكنده از شادي اين ماه را دوست دارند.
براساس اين گزارش، بسياري از مسلمانان در فرانسه مي گويند بيشتر اوقات با پيش داوري و تبعيض از سوي دولت روبرو مي شوند. آنها همچنين ممنوعيت دولتي در استفاده از برقع در اماكن عمومي و افزايش نگراني ها در مورد گرويدن به اسلام را بازتاب تعصب و نابردباري دولت فرانسه قلمداد مي كنند.
پاريس اعلام كرده كه هر زني- فرانسوي يا خارجي- كه در اماكن عمومي از برقع استفاده كند 150 يورو جريمه خواهد شد و كساني كه زنان را وادار به استفاده از اين پوشش مي كنند با جريمه هاي سنگين تر و همچنين تا 2 سال حبس در زندان مي شوند.
كارشناسان مي گويند، افزايش تغيير آيين به اسلام در فرانسه چالشي بزرگ براي دولت سكولار اين كشور به شمار مي رود زيرا پاريس همواره رويكردي غيردوستانه و گاه خصمانه در قبال مسلمانان داشته است.

رسش بازدید : 168 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

اذیت و آزار مسلمانان ساکن دنیای غرب تنها بخشی از اهداف پروژه اسلام هراسی است. جلوگیری از اقبال عمومی به اسلام به خصوص در آمریکا که بیشترین تعداد گروندگان به اسلام در این کشور را جوانان تشکیل می دهند و نیز تشدید فعالیت گروه های تندروی ضد اسلامی برای حمایت از اسرائیل از دیگر اهداف پروژه های اسلام هراسی در دنیای غرب است.

به گزارش مشرق اذیت و آزار مسلمانان ساکن دنیای غرب تنها بخشی از اهداف پروژه اسلام هراسی است. جلوگیری از اقبال عمومی به اسلام به خصوص در آمریکا که بیشترین تعداد گروندگان به اسلام در این کشور را جوانان تشکیل می دهند و نیز تشدید فعالیت گروه های تندروی ضد اسلامی برای حمایت از اسرائیل به عنوان خط مقدم جبهه مبارزه با دنیای اسلام از دیگر اهداف پروژه های اسلام هراسی در دنیای غرب است. سال 2012 برای مسلمانان ساکن غرب سال پر از اهانت و آزار و عدم امنیت بود. تا جایی که چندین نهاد بین المللی در این مورد تذکراتی به برخی دولت ها دادند.
 


تظاهرات ضد اسلامی در اروپا

رسش بازدید : 163 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
در این کلیسا، خداناباوران به جای آوازهای مذهبی، با ترانه‌های استیوی واندر و گروه کوئین همخوانی و پایکوبی می‌کنند.

جام دینی: بی بی سی انگلیس از کلیسای خداناباوران در لندن خبر داد.

 

این شبکه انگلیسی در این باره خبر داد: «اخیرا یک کلیسای ویژه خداناباوران در شمال لندن محبوبیت زیادی در میان افرادی پیدا کرده است که به هیچ مذهبی اعتقاد ندارند.»

 

هر کلیسایی نمی‌شود خطابه‌هایی با این مضمون شنید که همه ما روزی خواهیم مرد و زندگی پس از مرگ وجود ندارد.
اما می‌خواهیم درباره کلیسایی صحبت کنیم که مشابه کلیساهای معمول نیست.

 

 

این کلیسا ماه گذشته و به عنوان محلی برای تجمع خداناباوران افتتاح شد و سندرسن جونز، واعظ اصلی، آن را محلی برای "پایکوبی، حضور خداناباوران و در مجموع، جشن بزرگداشت زندگی" می‌خواند.

 

صبح یک روز یکشنبه ۳۰۰ نفر از پیروان این کلیسا در ساختمان یک کلیسای سابق جمع شدند.

   
در این کلیسا، خداناباوران به جای آوازهای مذهبی، با ترانه‌های استیوی واندر و گروه کوئین همخوانی و پایکوبی می‌کنند.

 

این شبکه با توجه به سابقه بنیانگذاران این فرقه در ادامه افزود: « برنامه کمی شبیه یک برنامه کمدی زنده (استندآپ کمدی) است.»

 

سندرسن جونز و پیپا اوانز، دیگر عضو بنیانگذار این کلیسا، که هر دو سابقه اجرای برنامه‌های کمدی زنده در سابقه‌شان دارند، جمعیت را با شوخی‌های خود سر شوق می‌آورند.

 

بی بی سی انگلیس در ادامه افزود: « به نظر می‌رسد مخاطبان که بیشتر جوانان سفیدپوست از طبقه متوسط هستند، آنها از این می‌گویند که پس از ترک آئین مسیحیت، صبح روزهای یکشنبه احساس خلاء می‌کرده‌اند.

 

گفتنی است بر اساس آخرین سرشماری‌ها در انگلستان و ولز، تعداد افرادی که خود را پیرو "هیچ مذهبی" نمی‌دانند، از سال ۲۰۰۱ میلادی به این سو، بیش از شش میلیون نفر افزایش یافته و به ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

 

این موضوع، انگلستان و ولز را به بخشی از غیرمذهبی‌ترین نقاط جهان غرب تبدیل می‌کند.

 

رسش بازدید : 136 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
بی بی سی فارسی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نادیده گرفت و با استناد به سخنان رئیس جمهور و سخنرانی ناتمام رئیس مجلس در قم، موضوع اختلافات داخلی ایران را بزرگ نمایی کرد.

 

جام سیاسی؛ در حالی که حضور گسترده ایران حقیقتی بود که برخی رسانه های غربی به آن اذعان کردند؛ اما "بی بی سی فارسی" بار دیگر چشم ها را بست و نخواست این حقیقت را ببیند.

 

"کسری ناجی" گزارشگر بی بی سی فارسی بر روی تصاویر میلیونی حضور مردم در راهپیمایی امروز چنین گفت: «این تصاویر تلویزیون دولتی ایران از اجتماع بزرگ طرفداران حکومت در میدان آزادی تهران در سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی است. گزارش شده است که صدها هزار نفر در شهرهای بزرگ کشور به دعوت مقام های کشور دست به راهپیمایی زدند.»

 

راهپیمایی 22بهمن91

 

بی بی سی فارسی که با استفاده از عباراتی مثل "تصاویر تلویزیون دولتی ایران" ، "صدها هزار نفر" و "در شهرهای بزرگ" تلاش می کرد این راهپیمایی میلیونی را کوچک و محدود جلوه دهد، در ادامه با پخش قسمتی از گزارش گوینده صدا و سیمای ایران، آن را اغراق آمیز خواند و افزود: «اغراق های گوینده تلویزیون ایران نمی تواند بر شرایط بحرانی کشور به خصوص اختلافات داخلی سرپوش بگذارد.»

 

بی بی سی

 

بی بی سی فارسی که خود را رسانه ای مستقل و حرفه ای معرفی می کند، به جای پوشش مستقل راهپیمایی امروز، باز هم بحث را عوض کرد و گفت: «مراسم سالگرد انقلاب امسال در شرایطی برگزار می شود که ایران در میان تحریم های فلج کننده بین المللی به علت برنامه هسته ای اش، در شرایط بحران اقتصادی، انزوای بین المللی و بالا گرفتن اختلاف های داخلی، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری چهار ماه دیگر آماده می کند[!]»

 

رسانه وابسته به دولت و خاندان سلطنتی انگلیس، که گویا از حضور گسترده مردم در خیابان ها که نشان دهنده ثبات کشور و مشروعیت نظام است ناراحت شده بود، توپ را به زمین انتخابات ریاست جمهوری انداخت و گفت: «انتخاباتی که پیداست آزمایشی بزرگ برای ثبات کشور و مشروعیت حکومت خواهد بود.»

 

پارسانژاد

امید پارسا نژاد

بی بی سی فارسی با استناد به سخنان رئیس جمهور ایران و اتفاقاتی که در قم افتاد و سخنان رئیس مجلس را ناتمام گذاشت، برنامه اش را با عنوان "اختلاف ها در سالگرد انقلاب" ادامه داد.

 

گفتنی است راهپیمایی های سالگرد انقلاب هر سال باشکوهتر از سال قبل برگزار می شود و به خصوص امسال با وجود تبلیغات رسانه هایی مانند بی بی سی و تحریم ها و فشارها بر مردم، ملت ایران با هر سلیقه و نظری بار دیگر سالگرد انقلابشان را گرامی داشتند؛ اما بی بی سی فارسی که خود را داعیه دار مردم ایران معرفی می کند، نشانی از این ادعایش را در برنامه هایش نشان نمی دهد. آیا میلیون ها نفری که امروز به خیابان آمدند مردم ایران نبودند؟

 

انتخابات

 

جالب آن جاست که این رسانه سلطنتی، مشروعیت نظام را به حضور گسترده مردم در انتخابات آتی موکول می کند؛ اما پس از هر انتخاباتی و حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رأی، باز هم حضور مردم و رأی آن ها را نمی بیند و با سانسور حرفه ای یا ادعاهایی مانند تقلب و یا بزرگ نمایی حاشیه ها، از اصل حضور مردم در انتخابات ها هم می گذرد.

مگر در انتخابات ریاست جمهوری قبل 85% مردم در انتخابات شرکت نکردند؟ موضع این رسانه مدعی استقلال در قبال آن چه بود؟

 

 دانلود فیلم مربوط به خبر

رسش بازدید : 163 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت و احضار تعداد دیگری از عوامل مرتبط با رسانه بیگانه (BBC) خبر داد.

خبرگزاری فارس: بازداشت تعداد دیگری از خبرنگاران وابسته به BBC توسط وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت و احضار تعداد دیگری از عوامل مرتبط با رسانه بیگانه (BBC) خبر داد.

وزارت اطلاعات پیش از این تعدادی از خبرنگاران وابسته به شبکه رسانه‌ای انگلیس (BBC) را بازداشت کرده بود. 

متن اطلاعیه دوم  روابط عمومی وزارت اطلاعات در خصوص دستگیری تعدادی از عناصر وابسته به اردوگاه رسانه‌ای استکبار به شرح ذیل است:

در پی اطلاعیه این وزارتخانه در تاریخ 11/11/1391 پیرامون بازداشت تعدادی از عوامل شبکه مرتبط با سازمان عملیات روانی دولت انگلیس (موسوم به بی. بی. سی) بخش دیگری از اطلاعات حاصله به استحضار ملت شریف ایران می‌رسد:

1. با استمرار پیگرد قضایی و تحقیق از عوامل شاخه داخلی شبکه فوق‌الذکر، از تاریخ صدور اطلاعیه قبلی تاکنون تعداد دیگری از اعضای آن بازداشت یا احضار شده‌اند. ضمنا یک نفر از بازداشت‌شدگان قبلی، به قید وثیقه مرخص شده است و همچنان که اعلام شده بود، این روند تا تحقیق از کل وابستگان آن شبکه با جدیت ادامه خواهد داشت.

2. افزون بر شناسایی کامل شاخه داخلی، با عنایات ویژه الهی کل عناصر مستقر در خارج این شبکه نیز شناسایی شدند.

این شاخه از لحاظ گستردگی، پرشمارتر از شاخه داخلی بوده و اکثریت قابل توجهی از اعضای آن را عناصر فراری فتنه 88 و همکاران سابق روزنامه‌های موسوم به «زنجیره‌ای» تشکیل می‌دهند. همچنین هسته مرکزی شبکه که در لندن استقرار دارد از همکاری مستقیم سه کارگروه مستقر در بروکسل، پاریس و استانبول برخوردار است.

3. چرخه جمع‌آوری و ارسال اخبار و اطلاعات و دریافت خطوط کاری در این شبکه، در خلاصه‌ترین بیان ممکن با ابلاغ لیست نیازمندی‌های خبری و اطلاعاتی و نیز تحلیل‌های مهم و مبنایی، غالبا توسط شاخه خارج نشین انجام می‌شد. سپس عملیات جمع‌آوری اخبار و اطلاعات و بازنشر و توزیع خطوط کاری و تحلیل‌ها بین تعداد قابل توجهی از رسانه‌های همسو، توسط عوامل داخلی شبکه و عمدتا با سوءاستفاده از مجاری و امکانات رسانه‌ای صورت می‌گرفت.

4. هسته‌ مرکزی مستقر در لندن اخیرا علاوه بر فعالیت‌های به ظاهر رسانه‌ای و خبری، ماموریت تولید سوژه برای جریان سازی را نیز به عوامل داخل ابلاغ کرده بود. این ماموریت در قالب اقدامات گوناگونی ابلاغ می‌شد. به عنوان مثال هسته لندن اسامی برخی از عناصر رسانه‌ای و هنری مورد‌نظر را به شاخه داخل ابلاغ می‌کرد و از آنها می‌خواست به چهره‌سازی، ترویج و تبلیغ آنها بپردازند. عناصر داخل موظف بودند با برگزاری گردهمایی‌هایی تحت عنوان تجلیل، بزرگداشت، میهمانی و تحویل هدایایی همچون سکه‌های طلا و وجوه نقد دریافتی از خارج، به جریان‌سازی خبری و یارگیری بپردازند. عکس این روند نیز در چارچوب تهاجم به برخی شخصیت‌ها یا پدیده‌ها ابلاغ و اجرا می‌شد.

5. وجود تشابه در ساختار و اهداف کلی و جزئی این شبکه با دو شبکه مرسوم به «مستند سازان» و «دوبلورها» که ظرف یک سال گذشته مورد شناسایی و برخورد قانونی قرار گرفتند، بیانگر وجود اطاق فکر متمرکز و متصل به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و استقرار قرارگاه عملیاتی برای طراحی، هماهنگی و اجرای «جنگ نرم دائمی» علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌ باشد.

6. اطلاعات مستند موجود حاکی است که این شبکه با برخی از بزرگترین و معروف‌ترین سرویس‌های اینترنتی جهان در تعامل ویژه و «همکاری هدایت شده از طریق عناصر فرا رسانه‌ای» بوده و حتی نمونه‌هایی از این همدستی و همداستانی را همزمان با اقدامات این وزارتخانه علیه شبکه مورد بحث، و به منظور نجات آن به اجرا گذاشته که به نتیجه نرسیده‌اند.

از آنجا که این پرونده همچنان در دست پیگیری می‌ باشد، انشاءالله در اولین فرصت مقتضی و با هماهنگی مرجع محترم قضایی، اطلاعات دیگری به استحضار ملت سرافراز ایران اسلامی خواهد رسید.

 
رسش بازدید : 140 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: نتایج تحقیقات و نظرسنجی‌هایی که اخیرا در رابطه با مواضع ضد اروپایی کامرون صورت گرفته است نشان دهنده این مسئله است که می‌تواند مقدمه‌ای برای بازگشت اروپا به دوران قبل از اتحاد شود.

 

خبرگزاری فارس: مواضع ضد اروپایی کامرون؛ مقدمه‌ای برای بازگشت اروپا به دوران قبل از اتحاد
رسش بازدید : 134 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)
شبکه رسانه‌اي متصل به سازمان عملیات روانی دولت انگلیس (موسوم به بی‌بی‌سی) که با بهره‌برداری از تجارب مقطع فتنه 88 احداث و با همکاری چند دولت غربی اداره می‌شد به دلیل چندلایه بودن، گستردگی، بهره‌برداری از ابزارها و روش‌های خاص ارتباطی در ارسال اخبار و دریافت خطوط کاری از عوامل بیگانه، ماه‌ها تحت نظر و تعقیب سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت تا سرانجام با تکمیل چرخه شناسایی عوامل داخلی، عوامل مستقر در خارج از کشور، گردآوری اطلاعات و فراهم نمودن مستندات قضایی لازم، مورد اقدام قانونی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومي وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در خصوص اقدامات اطلاعاتي عملياتي براي دستگيري عوامل يک شبکه رسانه‌اي مرتبط با اردوگاه رسانه‌اي استکبار بيانيه‌اي صادر کرد.

متن بيانيه بدين شرح است؛

در آستانه دهه مبارک فجر و با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب عظيم اسلامی، به استحضار ملت شریف و سرافراز ایران می‌رساند که این وزارتخانه در چارچوب وظایف و مسئولیت‌های قانونی خویش در مبارزه با هرگونه نفوذ و دخالت بیگانگان و بدخواهان ملت آزاده ایران اسلامی، موفق به کشف یکی از بزرگترین شبکه‌های رسانه‌‌‌ای متصل به اردوگاه رسانه‌ای استکبار گردید.

این شبکه که توسط سازمان عملیات روانی دولت انگلیس (موسوم به بی‌بی‌سی) با بهره‌برداری از تجارب مقطع فتنه 88 احداث و با همکاری چند دولت غربی اداره می‌شد به دلیل چندلایه بودن، گستردگی، بهره‌برداری از ابزارها و روش‌های خاص ارتباطی در ارسال اخبار و دریافت خطوط کاری از عوامل بیگانه، ماه‌ها تحت نظر و تعقیب سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت تا سرانجام با تکمیل چرخه شناسایی عوامل داخلی، عوامل مستقر در خارج از کشور، گردآوری اطلاعات و فراهم نمودن مستندات قضایی لازم، مورد اقدام قانونی قرار گرفت.

در این راستا مواردی را متذکر می‌گردد:

1-بدلیل حساسیت ویژه پرونده و ملاحظات متعدد اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، اطلاعات گردآمده از ارتباط افراد بازداشت شده با شبکه عملیات روانی دولت انگلیس، کاملا مستند و مستحکم بوده و حتی فارغ از اقاریر متهمان، گویای نوع و ماهیت سازماندهی رسانه‌‌ای بیگانگان می‌باشد.

2-بدلیل تعدد عناصر مرتبط با این شبکه (در داخل و خارج از کشور) و با توجه به تفاوت‌های موجود در نوع و سطح تماس عناصر مورد نظر با شبکه موصوف و اطلاعات ارائه شده و احتمالا عدم آگاهی تعدادی از مرتبطین نسبت به منشاء خارجی شبکه، لذا ضمن استمرار تحقیقات در روزهای آینده،ممکن است تعدادی دیگر از مرتبطین شبکه احضار یا بازداشت و عده‌ای از بازداشت شدگان قبلی، مرخص شوند. بنابراین اطمینان می‌دهد که این روند تا تحقیق از آخرین فرد وابسته به این شبکه استمرار خواهد یافت و جنجال‌های رسانه‌ای ماشین جنگ روانی استکبار، سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری وابسته به آن اردوگاه، و بیانیه‌های انبوه سازمان‌های متعدد جعلی و خلق‌الساعه، کمترین تاثیری بر اراده سربازان گمنام امام زمان (عج) و روند اقدامات جاری نخواهد گذاشت.

در پایان ضمن تشکر صمیمانه از همکاری بی‌شائبه رسانه‌های مختلف در جمع‌آوری‌هاي اطلاعاتی و با سپاس فراوان از مساعدت و همدلی مرجع محترم قضایی تاکید می‌گردد که در اولین زمان مقتضی، اطلاعات مهمی پیرامون  ابعاد مختلف این پرونده منتشر خواهد گردید.

رسش بازدید : 149 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 

خبرگزاری فارس: چیزی نمانده است که ملکه بریتانیا شخصا برای رفع و رجوع گاف‌های بی‌بی‌سی فارسی وارد میدان شو‌د.

 

خبرگزاری فارس: پروژه نجات جاسوسان بی‌بی‌سی فارسی؛ ملکه وارد می‌شود!

،‌ روزنامه وطن امروز نوشت: بعد از آفند‌های رسانه‌ای موفق رسانه‌های ارزشی کشور، مدیریت بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی، وابسته به دولت بریتانیای صغیر با شتاب‌زدگی مثال‌زدنی از حمایت همه‌جانبه خود از خبرنگاران و مدیران فاسد بخش فارسی خبر داد.

این موضوع از زوایای متعدد قابل بررسی است اما آنچه در این میان مهم جلوه می‌کند جست‌وجو برای علت این پادرمیانی مدیران سطح اول بی‌بی‌سی در بخشی از زندگی خبرنگاران بخش فارسی است که در ظاهر «خصوصی» می‌نماید.

برخلاف پرونده‌های قضایی متعددی که هم‌اکنون بی‌بی‌سی با آن دست به گریبان است بخش‌هایی از زندگی جاسوسان حرفه‌ای بخش فارسی این شبکه که در افشاگری‌ها به آن پرداخته شده در خارج از ایران چندان پر‌اهمیت نیست.

به گفته خود خبرنگار‌نمایان بی‌بی‌سی «آنجا» رسم نیست که وقتی افراد با یکدیگر رابطه بر‌قرار می‌کنند لزوما در فکر ازدواج باشند! پس آنچه در این میان شایسته ورود مدیران ارشد بی‌بی‌سی است ظاهرا حمایت از نوجاسوسانی است که در میانه راه دستیابی به «کرسی‌های فروش روح» در این شبکه قرار دارند و بعد از افشاگری از فساد اخلاقی حاکم بر کل دستگاه بی‌بی‌سی بعید نیست دور «بی‌بی‌سی» را کلا خط قرمز بکشند!

در واقع آنچه در این میان مغفول مانده است و به عمد تلاش می‌شود زیر سایه روابط کذایی و بی‌بند و باری مشهود و علنی درون گروهی و... مجریان و کارکنان بی‌بی‌سی پنهان بماند هدف از رواج چنین تعاملاتی در یک مجموعه به ظاهر خبری است.

برخلاف پرونده بخش جهانی بی‌بی‌سی اینجا صحبت از کودک‌آزاری‌های سادیسمی و صرفا بداخلاقی جنسی نیست. هدف از برقرار کردن روابط جنسی در این پرونده پر حجم، آلوده کردن اعضای سیستم و مسلح شدن به شگردهای جنسی برای کسب اهداف بزرگی است که قطع به یقین از «بالا» به عنوان هدف برای خبرنگاران و مجریان فرامنطقه‌ای تعریف شده است.

مورد برجسته این پرونده به احتمال زیاد خانم «ن ـ ک» است. فردی که به واسطه بروز استعداد‌های شگرف در حیطه جاسوسی جنسی موفق شده است به پیشرفتی سریع در حوزه کاری خود دست یابد.

چنین ارتقای کاری بویژه بعد از عدم همکاری خانم «پ ـ ق» در برهه‌ای از زمان و جایگزینی وی با «ن ـ ک» عینا در همان مرتبه شغلی، بدون در جریان بودن مدیران ارشد بخش فارسی و حتی احیانا بالاتر از اندازه بی‌بی‌سی، ممکن نبوده است.

شباهت این بخش جریان با پرونده قضایی کودک‌آزاری بسیار گسترده و طولانی مدت زیرمجموعه بی‌بی‌سی از این جهت است که پذیرش عدم اطلاع مدیران بالادست از اعمال زیرمجموعه در یک برهه زمانی سی و چند ساله اصلا متصور نیست، مگر اینکه مدیران بی‌بی‌سی تصمیم گرفته باشند با مخاطبان بخش فارسی این مجموعه نیز مانند مردم انگلستان و دولت این کشور از جایگاه سلطنتی برخورد کنند! مشکل اینجاست که حمایت خانواده سلطنتی و شخص ملکه در خاورمیانه چاره‌ساز نیست!

تا اینجای کار مشخص شد که هدف اصلی مدیران بی‌بی‌سی از نقش‌آفرینی در پرونده به ظاهر بی‌ارزش فساد اخلاقی کارکنان بخش فارسی از یک‌سو حمایت از عملکرد خود و از سوی دیگر اطمینان بخشیدن به دیگرانی است که به امید دستیابی به کرسی خبرنگاری حرفه‌ای ورژن بی‌بی‌سی مردد مانده‌اند!

چه کسی می‌تواند این واقعیت تلخ را انکار کند که خبرنگاران و مجریان امروز بی‌بی‌سی فارسی جملگی از عناصری هستند که در روزنامه‌های زنجیره‌ای داخلی تحت مجموعه مدیران فاسد اصلاحاتچی آموزش دیده و سپس به سمت تور دستگاه امنیتی انگلیس راهنمایی شدند

متاسفانه نسخه برخورد با «جاسوس هزینه‌ساز» و «نوآموز پشیمان» وارد شده به سیستم یکی است.

ورود به باشگاه جاسوسان حرفه‌ای سرویس اطلاعات انگلیس آغاز مسیری بی بازگشت است، چرا که به واسطه نواختن استارت، افراد به بخشی از اسرار این سیستم آموزشی «حرفه‌ای» پی خواهند برد که فاش شدن هر قسمت از آن می‌تواند همچون چراغ چشمک زن قرمز در مقابل سایر علاقه‌مندان، خبر از آینده‌ای عاری از اصول اخلاقی و حتی زندگی حرفه‌ای خبرنگاری دهد. نکته جالب توجه دیگر تهدیداتی است که از سوی مدیران بی‌بی‌سی مطرح شده است با این مضمون که «پشت پرده» این جنگ رسانه‌ای ایرانی را بزودی فاش خواهند کرد!

به طور معمول در یک «پرونده پر و پیمان اطلاعاتی- امنیتی» به دست آمده از منابع آشکار، طرفی متوسل به تهدید و نشان دادن چنگ و دندان می‌شود که از نظر ادله در موضع ضعف قرار دارد و‌گرنه خبردادن و اطلاع‌رسانی پیش از موعد درباره یک «افشاگری تکان دهنده» خود خطرآفرین برای آینده چنین خبری است! از طرف دیگر دعوت از «دم حضرت روباه» به جایگاه شهود در محکمه روباه اندکی مضحک است!

مدیران ارشد بی‌بی‌سی جهانی اگر از «پاکی بی‌اندازه پرونده اخلاقی‌شان» به وجد آمده‌اند بهتر است مردم انگلیس را در این وانفسای اخبار «تجاوز و کودک آزاری در دسته‌های 500 تایی با بازه زمانی 30 ساله» از کابوس هولناک قرن رهایی بخشند!

کل بخش بی‌بی‌سی فارسی سال‌هاست تحت مدیریت جنسی - حرفه‌ای جناب آقای «ص.ص» پر و بال می‌گیرد و چیزی نمانده ملکه بریتانیای صغیر شخصا برای رفع و رجوع گاف‌های متعدد نامبرده وارد میدان شو‌د! در این کارزار جهانی جاسوسی جنسی که قربانیانی مثل رئیس سیا ژنرال پترائوس، تزیپی لیونی، آنگلا مرکل و کلینتون و اوباما از عواقب آن جان به در نبرده‌اند دست و پا زدن برای حفظ مجموعه مفلوک بی‌بی‌سی پرشین فقط از بریتانیای صغیر بر می‌آید.

غیر از این است که از ابتدا نیز برای هر گروه جاسوسی مدیران امنیتی سیستم یک تاریخ انقضا در نظر می‌گیرند؟ توصیه می‌کنیم ملکه این بار جشن از کار افتادگی جنسی مجموعه کهنه جاسوسان بی‌بی‌سی ورلد و بی‌بی‌سی پرشین را توامان برگزار کند. تا ببینیم این بار جام خانواده سلطنتی را کدام مدیران «زن دوست» و «کودک‌آزار» لبریز خواهند کرد! به سلامتی جیگر!

 

رسش بازدید : 148 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)
منابع مصری لحظاتی پیش اعلام کردند: سفارت انگلیس در قاهره بدون اعلام هر گونه علتی در برابر مراجعان تعطیل شده است.

به گزارش مهر، شبکه  اسکای نیوز عربی در خبری فوری به نقل از منابع مصری اعلام کرد: سفارت انگلیس در قاهره فعالیتهای خود را به حالت تعلیق درآرود.

بنابراین گزارش، سفارت انگلیس هیچ دلیلی برای تعطیلی این سفارتخانه در قاهره ذکر نکرده است.
رسش بازدید : 142 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

مدیران بی بی سی که در رویای فتنه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بسر می برند درصددند باکس انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ایران را راه اندازی کنند. یکی از محورهای اصلی این بخش آموزش خبرنگاری، عکاسی، فیلمبرداری و نحوه ارسال مطالب تهیه شده به خارج کشور است. نحوه فیلمبرداری با موبایل از زوایای گوناگون و چگونگی مونتاژ تصاویر و ارسال به بی بی سی از مهمترین بخش های آموزشی بی بی سی خواهد بود.

رسش بازدید : 128 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)
خاندان سلطنتی انگلیس نسبت به حضور مسلمانان در بزرگترین جزیره اروپایی همواره احساس ناخوشایندی داشته اند، به طوری که مهمترین کانون توطئه علیه اسلام دربار سلطنتی این کشور بوده است.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از  اسلامیک مدیا پایگاه خبری عرب نیوز نوشت: تاریخ اسلام در بزرگترین جزیره اروپایی در دوره حاکمانی مانند "جورج اول " و " الیزابت دوم" مراحل حساسی داشته است.
بنابراین گزارش، حکومت سلطنتی انگلستان به مسلمانان همان نگاهی را دارد که به رنگین پوستان و سیاه پوستان داشته است و این به معنی برقراری تبعیض کامل میان مسلمانان و جامعه سفید پوست انگلیسی است.


در همین باره، برخی از جامعه شناسان و مورخین انگلیس توسط نهادهای علمی وابسته به دربار سلطنتی این کشور همواره تهدید شده اند که از بازتاب اخباری مبنی بر تبعیض و خشونت علیه مسلمانان که توسط خاندان سلطنتی این کشور رواج یافته است، جلو گیری شود.
در سال 1583 میلادی به دستور  پادشاه وقت انگلیس تعداد زیادی از مسلمانان از هند، مراکش و سرزمینهای وابسته به امپراطوری عثمانی به عنوان برده وارد انگلستان شدند و حتی به فرمان درباریان انگلیسی مجبور شدند برخلاف میل باطنی تغییر دین دهند و به ظاهر مسیحی شوند.
 درهمین راستا در سال  1725 میلادی نیز تعداد زیادی از مسلمانان شمال آفریقا به انگلیس آورده شدند تا به عنوان خدمتکار و برده در دربار این کشور بکار گرفته شوند.
ترس از گسترش امپراطوری عثمانی و نفوذ اسلام به اروپا مهمترین دلیل تبلیغ مسیحیت و پیگیری سیاستهای اسلام هراسی توسط پادشاهان انگلیس در این کشور بود.
براساس یک گزارش محرمانه، سیاست اسلام هراسی و تبلیغ مسیحیت میان مسلمانان توسط " الیزابت دوم" ملکه کنونی انگلیس بیش از دیگر وابستگان  سلطنتی پیگیری می شود.
این درحالی است که ملکه انگلیس با اختصاص مقداری پول به عنوان هدیه به مسلمانان و چاپ قرآن به دنبال سرپوش گذاشتن به رفتارهای ضد اسلامی خود می باشد.
رسش بازدید : 134 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)
روزنامه انگليسي سان فاش کرد اين کشور ميزبان يکي از شاخه‌هاي شبکه تروريستي القاعده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه سان افزود تکفيريهاي وابسته به شبکه القاعده يک پايگاه اينترنتي را از انگليس اداره مي کنند.

سان افزود اين پايگاه اينترنتي حاوي اطلاعاتي درباره چگونگي ارتباط با شبکه هاي وابسته به القاعده و مستقر در پاکستان است .

اين پايگاه را که دو هزار عضو دارد يک کاربر از دو سال پيش در شهر ساوت همپتون اداره مي کند.

روزنامه سان تصريح کرد شرکت کانادايي موسوم به "پيير وان" که مسئوليت فني اين پايگاه اينترنتي را به عهده دارد، دولت انگليس را از ماهيت اداره کنندگان اين پايگاه مطلع کرده است اما مقامات انگليسي براي بستن اين پايگاه هيچ کاري نکرده اند .

سان نوشت انگليس با  اين کار نقش هماهنگي عمليات آمريکا را براي مرحله آينده ايفا مي کند به خصوص آنکه نقش مرحله‌اي فرانسه بي ثمر ماند و اين به معناي اعتراف اعلام نشده به شکست آمريکا در  اداره حمله جهاني سازمان يافته عليه کشورهاي مقاومت و در رأس آنها سوريه است.

در نشانه ديگري از معيارهاي دو گانه لندن که هر روز آشکارتر مي شود ، موسسه انگليسي مبارزه با افراط گرايي موسوم به  "کويليام" در گزارشي اعلام کرد جبهه نصرت وابسته به شبکه القاعده پنج هزار جنگجو دارد که با شبکه القاعده در استان الانبار عراق ارتباط مستقيم دارد و ريشه‌هاي اين جبهه نيز به هسته‌هايي باز مي گردد که ابو مصعب زرقاوي در سال دو هزار در عراق و ساير کشورهاي غرب آسيا و شمال آفريقا تأسيس کرد .

در اين گزارش آمده است جبهه نصرت به نوک پيکان گروههاي تکفيري در سوريه به رهبري ابو محمود جولاني تبديل شده است. جولاني در چارچوب هسته هاي زرقاوي فعاليت مي کند و تجربه زيادي در عراق کسب کرده است .

اين گزارش مي افزايد جنگجويان القاعده در الانبار براي اعزام تکفيريها به سوريه و کارشناسان خارجي در جنگ چريکي توافق کرده اند .

در گزارش کويليام آمده است جنگجويان جبهه نصرت همچنان از شبکه القاعده رهنمودهاي راهبردي و ايدولوژيکي دريافت مي کنند و هر روز مشخص مي شود غربيها پديد آورندگان و حاميان آنها هس

رسش بازدید : 157 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)
معاون وزير امور خارجه انگليس روز دوشنبه اعلام کرد اين کشور دو فروند هواپيماي ترابري نظامي را براي کمک به فرانسه در مالي اعزام کرده است اما نيروي زميني در اين کشور مستقر نخواهد کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از يونايتدپرس ، مارک سيموندز در مجلس عوام انگليس افزود خدمه زميني نيروي هوايي اين کشور ممکن است بيشتر از يک هفته در مالي حضور نداشته باشند. 
وي با اشاره به اينکه اوضاع در مالي موجب نگراني جدي کشورش شده است افزود اينکه اجازه دهيم مامني براي تروريستها در شمال مالي ايجاد شود به نفع انگليس نخواهد بود و اين کشور به عنوان يک عضو مسئوليت پذير شوراي امنيت سازمان ملل بايد از اين منطقه در محدود کردن خطر بي ثباتي در اين بخش از آفريقا که تهديدي براي منافع لندن محسوب مي شود حمايت کند. 
سيموندز حاطر نشان کرد ديويد کامرون نخست وزير انگليس به دنبال درخواست مستقيم يکي از نزديکترين متحدان خود با استقرار محدود نيروهاي تدارکاتي در مالي موافقت کرده است و اين موافقت شامل اعزام دو فروند هواپيماي ترابري سي - هفده و خدمه آنها مي شود. 
 فرانسه به درخواست دولت مالي براي حمايت نظامي از اين کشور در برابر شورشيان وابسته به القاعده پاسخ مثبت داده است.
رسش بازدید : 139 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)
گزارش روز گذشته دولت انگليس نشان مي دهد كه در طول 12 ماه گذشته سه زن از هر صد زن ساكن انگليس و ولز مورد حمله و تجاوز جنسي قرار گرفته اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه، اين گزارش همچنين افزوده است كه روند قضائي تعقيب متجاوزان در انگليس بطور "هشدار دهنده" ضعيف بوده است.

طبق اين گزارش در سال گذشته 73 هزار نفر در انگليس قرباني تجاوزات جنسي بوده اند در حالي كه تنها 1 مورد از هر 10 مورد تجاوز بصورت رسمي توسط دولت آن كشور ثبت شده است.

در اين ميان نكته قابل توجه آن است كه از 16 هزار نفر مجرم شناسايي شده از سوي پليس در اين زمينه تنها 5.620 نفر از طريق دستگاه قضائي محكوم شده اند كه ميزان پيگيري قضائي 1.1 درصدي را نشان مي دهد. 

فعالان حقوق زنان در انگليس اظهار داشته اند كه دستگاه قضائي و پليس آن كشوري اهميت به موارد تجاوز جنسي نمي دهد و اكثر اين موارد را پيگيري نمي كند. 

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
این انجمن فعالیتش را در سطح اراک شروع کرده و در آینده ای بسیار نزدیک در سطح استان مرکزی فعالیت گسترده ای را در زمینه های پژوهشی،فرهنگی،مذهبی انجام خواهد داد البته تمام برنامه ریزی های انجام شده با کمک همه شما علاقه مندان به جامعه بشریت و عاشقان حضرت مهدی(عج) به ثمر خواهد رسید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 362
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 730
  • بازدید ماه : 620
  • بازدید سال : 11,642
  • بازدید کلی : 238,134
  • دیکشنری آنلاین